مطالعه گزینه ها به همراه مزایای اصلی ویندوز 10

ویندوز 10، یا شاید ویندوز 10 در زبان فارسی، واقعاً یکی از پرکاربردترین سیستم عامل های مایکروسافت است که سیستمی مستحکم در کنار سیستم قابل انطباق را هم برای استفاده شخصی و هم برای استفاده تخصصی ارائه می دهد. با توجه به این واقعیت که ویژگی‌های ویندوز 10 به طور مداوم بهبود می‌یابند، مجموعه‌ای از قابلیت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که خروجی، اقدامات ایمنی و تجربه افراد را افزایش می‌دهد. در این وب‌سایت خاص، بسیاری از قابلیت‌های ضروری و مزایای Home windows 10 را بررسی خواهیم کرد.

رابط کاربر پسند

یکی از بسیاری از جنبه های مورد بحث ویندوز 10 ( ویندوز 10 ) معمولاً رابط کاربر پسند آنها است. ویندوز 10 با ادغام مفیدترین مؤلفه‌های Home windows 7 و Home windows 8، ظاهری کاملاً شناخته شده را ارائه می‌کند، با این حال مدرن ظاهر می‌شود که طیف متنوعی از کاربران را به خود جذب می‌کند. انتخاب غذای Commence شما بازگشته است، کارآمدتر و آسان‌تر از قبل سفارشی‌سازی می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانید برنامه‌های دلخواه خود را سبز کنید، اطلاعات اخیر را به‌دست آورید و پیشنهادات شخصی‌سازی شده را دریافت کنید.

امنیت پیشرفته

حفاظت در واقع یک اولویت در مورد قدیمی‌تر شدن الکترونیک امروزی است، به‌علاوه ویندوز 10 (ویندوز 10) در این ورودی دارای ویژگی‌های استاندارد ایمنی داخلی است. Home windows Defensive player آنتی ویروس از سیستم گوارش شما از طریق بدافزارها، نرم افزارهای جاسوسی و میکروب ها در زمان واقعی محافظت می کند. علاوه بر این، قابلیت‌هایی به‌عنوان مثال Home windows Hello گواهی بیومتریک را ارائه می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانید با شهرت چهره یا حتی اثرانگشت مجله‌نویسی کنید، و لایه‌ای دیگر که شامل امنیت است را در بر می‌گیرد.

کورتانا: دستیار دیجیتالی شما

کورتانا، منشی انحصاری ویندوز 10 (ویندوز 10)، به گونه ای طراحی شده است که کاربران را قادر به انجام کارهای روزمره کند. کورتانا که از تنظیم نشانگرها همراه با مدیریت تقویم افراد به‌منظور پاسخگویی به مشکلات و ارائه بازبینی‌های شرایط اقلیمی به دست می‌آید، کورتانا به‌طور بی‌نقصی را در جریان‌های کاری قرار می‌دهد و زندگی منظم‌تر و سازنده را آسان‌تر می‌کند.

مایکروسافت اج: روشی جدید برای مرور

ویندوز 10 (ویندوز 10) شامل «میکروسافت» اج است، یک مرورگر اینترنتی پیشرفته که Web Explorer را دوباره پر می‌کند. Edge معمولاً سریع‌تر، ایمن‌تر است، به همراه قابلیت‌هایی برای مثال در بررسی سبک، که سفید کردن بدون حواس‌پرتی از طریق وب‌سایت‌ها حذف می‌شود، همراه با داشتن کورتانا برای روش‌های سریع سؤالات افراد. علاوه بر این، Edge از افزودنی‌ها پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانید تجربه کاوش آن را سفارشی کنید.

بازی و DirectX 12

ویندوز 10 (ویندوز 10) در رابطه با طرفداران قمار، پیشرفت های قابل توجهی را ارائه می دهد. DirectX 12، جدیدترین مدل شامل API گرافیکی مایکروسافت، عملکرد کلی بسیار بهتری را در کنار عملکرد کلی ارائه می‌دهد و به عناوین بازی‌های ویدیویی اجازه می‌دهد نرم‌تر و بهتر به نظر برسند. برنامه Xbox شما علاوه بر این، رایانه شخصی شخص را به کنسول بازی Xbox متصل می‌کند، که قابلیت‌هایی را برای مثال پخش بازی ویدیویی همراه با بازی بین پلتفرم‌ها امکان‌پذیر می‌کند.

دسکتاپ مجازی و نمای کار

ویندوز 10 (ویندوز 10) رایانه‌های رومیزی شخصی را معرفی می‌کند، مؤلفه‌ای که به کاربران اجازه می‌دهد چندین رایانه شخصی برای اهداف مختلف تولید کنند. صرف نظر از اینکه برای ارائه نتایج، استفاده شخصی، یا شاید کارهای متمایز به مکان های جداگانه نیاز دارید، رایانه های رومیزی شخصی به سازماندهی منطقه کاری افراد کمک می کنند. Endeavour Perspective می‌تواند یکی دیگر از ویژگی‌های مفید باشد که به شما امکان می‌دهد بلافاصله پنجره‌ها را باز نگه دارید و بدون زحمت با هم تعویض کنید.

به روز رسانی و پشتیبانی منظم

یک مزیت بزرگ مربوط به ویندوز 10 (ویندوز 10) معمولاً پشتکار مایکروسافت برای ارائه به‌روزرسانی‌های معمولی است. اکثر این بازنگری‌ها علاوه بر ویژگی‌های اضافی همراه با پیشرفت‌ها را نشان می‌دهند، اما همچنین مطمئن می‌شوند که روش شما با داشتن جدیدترین وصله‌های اقدامات ایمنی، ایمن باقی می‌ماند. کاربران ویندوز 10 از کمک های مستمر بهره مند می شوند و سیستم عامل آن را به روز نگه می دارند و در عین حال بدون مشکل کار می کنند.

نتیجه

ویندوز 10 (ویندوز 10) معمولاً یک سیستم عامل مؤثر در کنار سیستم عامل سازگار است که مجموعه ای از نیازها را فراهم می کند. رابط کاربری کاربرپسند آن، قابلیت‌های اقدامات ایمنی افزایش یافته، با Cortana یکپارچه شده است، همراه با عملکرد کلی خوب، اطمینان حاصل می‌کند که این گزینه هم برای شخصی و هم برای استفاده متخصص، گزینه‌ای عالی است. صرف نظر از اینکه هر دانش آموز، متخصص، یا شاید گیمر را انتخاب می کنید، ویندوز 10 با مجموعه ای از ابزارها و ویژگی های پر رونق ارائه می شود که تجربه محاسباتی شما را افزایش می دهد. هنگامی که مایکروسافت به نوآوری خود ادامه می دهد تا پلتفرم woking را افزایش دهد، ویندوز 10 همچنان یک سیستم عامل صادقانه همراه با آینده نگر برای کاربران در سراسر جهان باقی می ماند.

Comments

Popular posts from this blog

Down According to Career: Moving any Job Panorama around Aussie

Government Jobs in Qatar: A Complete Guide with Alljobspo

Navigating a Ethiopian Career Current market: A Detailed Information using AllJobSpo.com